Coronacrisis

Door de Coronacrisis zullen de geplande kermisactiviteiten eind juni niet kunnen doorgaan. We hopen u eventueel eind dit jaar terug te mogen ontmoeten op de eindejaarsactiviteit Hou u goed en gezond en zorg voor uzelf en voor iedereen. Vriendelijke groeten namens het bestuur van Male, waar wij wonen.

Werkjaar 2019-2020

Graag nodigen we jullie ook uit op

volgende activiteiten van Male, waar wij wonen:

° Jubileumconcert 40 jaar Male, waar wij wonen op 4 oktober 2019

Ter gelegenheid van het 40 jarig bestaan van onze vereniging hebben we het koor SCALA & de Kolacny Brothers uitgenodigd . De opbrengst van dit concert wordt geschonken aan 3 goede doelen: VZW 't Couvent parochiaal centrum, Foton en de Mug Heli te Brugge.

° Kerstsperiode in Male

Dit jaar zullen de sterren met een boodschap en lichgevende kaarsen de straten van Male versieren om  een gezellige kerstsfeer te creéren .

• zondag 19 januari 2020 - 10.30u Sint-Thomas van Kantelberg: herdenkingsviering voor E.H. Michiel Hostens, medestichter en proost van Male, waar wij wonen, opgeluisterd door het kinderkoor van Kantelberg onder leiding van Sarah.

Na de viering volgt een nieuwjaarsreceptie, aangeboden door Male, waar wij wonen.

ONDER VOORBEHOUD !!! wegens de Corona crisis.

zondag 28 juni 2020  Male kermis.

Gezinsbarbecue en animatie (tal van attracties op het Peellaertplein) op Zondag.

Barbecue om 12.00 uur

Animatie van 13.30 uur met o.a. optreden van SASHA & DAVY

Wil je op de hoogte blijven van onze

activiteiten, surf dan naar:

www.malewaarwijwonen.brugseverenigingen.be