Foto's van het krokusconcert 2018

‘Male, waar wij wonen’ schenkt 3.000 euro aan goede doelen.

Op 2 maart jl. organiseerde ‘Male, waar wij wonen’ een krokusconcert met Kris De Bruyne in de kerk van Male.  Uitgerekend op die dag waren de weergoden hen niet goed gezind.  Maar het trouwe publiek trotseerde de barre weersomstandigheden.  ‘Male, waar wij wonen’ dankt oprecht de aanwezigen en talrijke sponsors en kon een cheque van 2.000 euro overhandigen aan vzw ’t Couvent en een cheque van 1.000 euro aan Mobile School.

KROKUSCONCERT :vrijdag 2 maart 2018 om 20.00 uur

Sint-Thomas van Kantelbergkerk, Peellaertplein (Brieversweg) in Male

Kris De Bruyne

t.v.v. Mobile School en vzw 't Couvent

Kaarten vvk: € 20,00 – add: € 22,50

Inlichtingen en kaartverkoop:

Martin Claeys, Brieversweg 365, Sint-Kruis Male 0477 685436

Kristiaan (Kris) De Bruyne (Antwerpen, 20 maart 1950) is een Belgische zanger.  Met zijn Nederlandstalige oeuvre werd hij in het begin tot de kleinkunst-beweging gerekend.  Toen hij vrij snel op de elektrische gitaar overschakelde, verwierf hij ook aanzien als rock-artiest.  Hij werd ontdekt in 1967 door Wannes Van de Velde.  Nadien vervoegde hij het populaire duo “Lamp & Lazerus”.

Zijn evergreens behoren tot het collectief geheugen: De Onverbiddelijke Zoener, Lieve Jacoba, Amsterdam, Je suis Gaga, Tijd om te gaan Slapen, Waar ik voor Leef, Vilvoorde City,“Ik ben de peulschil.. De peulschil staat hier”en vele andere sloegen een brug tussen kleinkunst en rock. © wikipedia

Ga ook naar onze FACE book pagina : Male, waar wij wonen

Krokusconcert met Kris De Bruyne op