Verslag en foto's van het concert met DANA WINNER

Krokusconcert Male, waar wij wonen.

In de kerk van St. Thomas van Kantelberg in Male kregen we de nachtegaal van Vlaanderen op bezoek om ons krokusconcert op te luisteren.

Dana Winner  had vanaf de eerste muzieknoot iedereen op haar hand met haar nieuwe en oudere liedjes. Naast een franstalig en enkele engelstalige liedjes bestond haar repertoire vooral uit nederlandstalige liedjes, en wat voor songs. De 500 aanwezigen genoten volop en enthousiast van dit optreden. Iedereen was dan ook vol lof over het concert en sprak soms met superlatieven zoals fantastisch, prachtige stem , één van de beste concerten die men heeft meegemaakt enz.

Krokusconcert Male, waar wij wonen.

Dank aan de vele sponsors en de aanwezigen om dit concert te steunen waardoor we 2000€ konden schenken aan het ontmoetingscentrum ’t Couvent in Male en 1000€ aan Mobile School.

Hartelijk dank ook aan de leden en losse medewerkers van Male, waar wij wonen voor de opnieuw belangenloze inzet om het krokusconcert te doen slagen.

Tot een volgende.

Krokusconcert 2017

Persaankondiging in het Nieuwsblad

Ons volgend concert in Male.