Kermiszondag te Male: 25 juni 2017

Vanaf 12uur konden de ongeveer 300 ingeschreven personen voor de BBQ aanschuiven voor een alweer zeer gewaardeerde maaltijd. De opbrenst hiervan gaat zoals elk jaar naar een goed doel.Er werd dit jaar 600€ geschonken  aan het Begeleidingscentrum BUBAO HET ANKER voor de aankoop van een laptop computer.

Nadien startte het grandiose feest op het Peellaertplein met allerlei gratis animatie.

Er was o.a. een afscheidsdansje van de leerlingen van het 6° leerjaar van de VBS Kantelberg. We wensen hen alvast heel veel succes in hun verdere studies.

VBS Kantelberg zorgde voor een vol uur animatie met het optreden van Kantelberg kinderdisco  “Splash”. Al de aanwezige kinderen, hun ouders, grootouders en andere aanwezige toeschouwers genoten van dit spektakel voor groot en klein. Een prachtig initiatief van VBS Kantelberg. Hartelijk dank.

De topact werd een optreden van Sergio, ambiance verzekerd. Met zijn enorm zangtalent kon hij vanaf het begin iedereen zonder uitzondering meeslepen in een echte kermissfeer.

Het vele werk van talrijke vrijwilligers uit Male en omgeving en de leden van de parochiale werkgroep Male, waar wij wonen werd door vele aanwezigen erg gewaardeerd. Zo kunnen we heel tevreden terugblikken op een fantastisch familiefeest in Male.Een heel grote merci aan iedereen die meewerkte.

Namens Male, waar wij wonen.

Voor de BBQ in 't Couvent waren 300 personen ingeschreven; een groot succes voor de superlekkere BBQ. Daardoor konden we 600€ schenken aan een goed doel. Dit jaar wilden we 'HET ANKER' financieel stuenen voor de aankoop van een laptop computer.

Er was verder nog allerlei animatie op het plein.

Kermis 2017 op het Peellaertplein

Male Kermis staat weer voor de deur. Dit is een vaste waarde in het laatste weekend van juni: een gratis volksfeest in samenwerking met verenigingen, plaatselijke horecazaken en handelaars.

Op 25 juni organiseert het Feestcomité Male, Male, waar wij wonen en het Malle Male Comité, met medewerking van de Brugse buurtcheques en de Stad Brugge opnieuw Male Kermis.

De organisatoren danken alle handelaars en horecazaken voor hun financiële en/of logistieke steun. Zonder hen zou de organisatie van dit kermisweekend niet mogelijk zijn. Zij staan allen opgesomd in deze folder. Breng hen zeker eens een bezoekje. Immers ons kent ons!

Zoals voorheen brengt Male, waar wij wonen in de namiddag een mooi programma met muziek, zang, dans en animatie voor het hele gezin.

Hoogtepunt van de dag wordt om 17.00 uur het optreden van niemand minder dan Sergio! Hij staat garant voor een kruidig mengsel op basis van een ruwe bolster met een blanke pit.

MALE KERMIS 2017 – organisatie Male, waar wij wonen

08.00 uur: koffiebar op het Peellaertplein.

10.30 uur: vakantiemisviering in de kerk Sint Thomas van Kantelberg.

12.00 uur: gezinsbarbecue in ’t Couvent, dit voor de 21ste keer,  nu t.v.v.  Begeleidingscentrum Het Anker.

Vanaf 14.00 uur tal van optredens op het PEELLAERTPLEIN en dit   G R A T I S !!!

. ”Hits van vroeger en nu” met Raf Adams

. Krachtbalinitiatie door KBC Male

. Standjes van KSA, VBS Kantelberg

. Schattenjacht en stoeptekenwedstrijd voor kleuters  en lagere schoolkinderen (14.00 uur)

. Verkeersparcours, springkasteel, driewielers en zwiermolen

. Pannavoetbal arena

. Grimestand

. Quoi?Fuur: gekke kapsels met Skriewer

. Kantelberg kinderdisco “Splash” (15.00 uur – 16.00 uur).

. Wedstrijd “Levende standbeelden” in de doorsteek Brieversweg -Peellaertplein, dit voor leerlingen van het 4de, 5de, en 6de leerjaar (16.00- 17.00 uur). Het publiek kiest de winnaar en maakt kans op een fles cava Don Jaime!

. Demonstratie van dansschool Ramon (16.30 uur).

. Top Act   SERGIO   (17.00 uur),

. Gratis ballentrap door Jong Male (17.45 uur).

Aansluitend gratis verloting van een midweekverblijf in Durbuy voor 10 personen (Franky en Sylvie Tamsin – info@naardurbuy.be), een overnachting met ontbijt voor 2 personen in het IBIS-hotel Antwerpen en tal van andere prijzen.

21ste gezinsbarbecue in ’t Couvent

Zondag 25 juni 2017 van 12.00 uur tot 14.00 uur.

Volwassenen - € 16,00: barbecue-worst, brochette van gemarineerde kipfilet, gemarineerde rib, beenham.

Volwassenen vegetarisch menu - € 16,00: drie vegetarische hamburgers.

Kinderen tot 12 jaar - € 8,00: barbecue-worst, brochette van gemarineerde kipfilet.

Alle menu’s met groenenbuffet, rijstsalade, aardappelen, pasta, brood, koude en warme sausen. Inschrijven kan (tot uiterlijk 18 juni 2017) bij de voorzitter Carlos De Rock, Malehoeklaan 17 (gsm 0472 22 50 52) of secretaris Cecile Huyghebaert, Kanunnik Duhamellaan 10 (tel. 050 35 75 00).